Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / افغانستان / حمله موتر بم در لوگر

حمله موتر بم در لوگر

حمله موتر بم در لوگر

شب نوزده هم رمضان یک بار دیگر دشمنان مردم افغانستان وحشت آفریدن سقف خانه های مردم بالای سرشان ریخت غذاهای افطاری با خون شان یکی شد امشب بجای غذا مردم مظلوم ما خون خورد .شفاخانه جای که باید درمان صورت می گرفت تخریب شد این جنایت آفرینان از خون مردم سیراب نمی شوند تاچه زنانی باید این درد غم را حمل کند مردم.این موتر بم به بهانه یی اینکه مربوط به یک موسسه کم رسانی است داخل یک مهمانخانه شد وبعد انفجار صورت گرفت درمهمانخانه تمام مسافران زیر آوار هاشدن‌و شاید یکی هم زنده نماند این ماه صیام ماه بخشش ماه برکت است اما دشمنان ما مردم بیچاره مارا به شکل های مختلف به شهادت می رساننند.

حادثه خونین پل علم ماهیت واصلیت جنایت پیشگان را یک بار دیگر برملا ساخت و پرده از روی چهره آنها پس زده شد این جنایت ضد بشری نشان داد که طالبانوحامیان آنها تصمیم واراده برای صلح را ندارند آنها زیادتر دراین حمله کسانی را شهید کردن که آماده گی امتحان کانکور را میگرفتن.طالبان میخواهند فرصت بدست آمده برای صلح را یکبار دیگر خنثی نمایند و انها‌در کوشش بخاطر تداوم جنگ هستند و حال باید دولت و نیروهای امنیتی تصمیم جدی تری بخاطر سرکوب این گروه بیگیرند.

در ساعات اول این انفجار ۲۱ کشته و۹۱ نفر زخمی بود اما امکان آن است تااین ارقام بلند برود, این حمله‌در حالی صورت میگیرد که نماینده گان امریکا.روسیه چین و پاکستان با هیات دولت افغانستان و این گروه تروریست دیدار کردند, و ریس جمهور امریکا در سخنرانی خود به کانگرس ایالات متحده تاکید کرد که باید جنگ در افغانستان پایان یابد و نیروهای آمریکایی از افغانستان بیرون شود .

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت گفته …

دیدگاهتان را بنویسید