Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / افغانستان / رامشا شفا با سبک جدید و آهنگهای جدید ویدیو کلیپ های رومانتیک و سکسی

رامشا شفا با سبک جدید و آهنگهای جدید ویدیو کلیپ های رومانتیک و سکسی

رامشا شفا با سبک جدید و آهنگهای جدید ویدیو کلیپ های رومانتیک و سکسی

 

خانم رامشا در این اواخر آهنگ های به سبک جدید و یا سبک ایرانی میسازد, خانم شفا که به تازگی با منجر اش آهنگ دل تنگم را ساخته است, البته که ساخت و ساز این آهنگ را شوهر اش نموده که همان منجر اش نیز میباشد. خانم شفا به تازگی با منجر اش ازدواج نموده است و همه ترتیب و ساخت و ساز آهنگ های جدید اش را طور که به نظر میرسد شوهر اش پیش میبرد.
اما از سوی دیگر خانم شفا مورد تخت و تاز های افغانها نیز قرار گرفته است, چون در یک جامع سنتی مثل افغانستان ترتیب و ساخت ویدئو های حاوی صحنه های برهنه و ماچ کردن از لب این همه برای افغانها یک موضو کاملن تابو است, و نباید چنین باشد.
حالا دیده شود که آیا خانم رامشا با ساخت و ساز چنین آهنگ میتواند بین جوان های افغانستان جا بگیرد یا خیر. اگرچه که جوان ها طبقه زن را که چنین آزاد باشند همیشه مورد تاخت و تاز خود قرار دادند این حرف نو نیست, در حال که آنها پنهانی از دیدن چنین ویدئو ها و صحنه ها لذت نیز میبرند, و اما در ظاهر خود را چیزی دیگر نشان میدهند.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت گفته …

دیدگاهتان را بنویسید