Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / افغانستان / تازه ترین نوار صوتی از خوش‌حال سادات،‌ که می‌گوید، به زودترین فرصت واقعیت ها را بیان خواهد کرد.
Khoshal Sadat

تازه ترین نوار صوتی از خوش‌حال سادات،‌ که می‌گوید، به زودترین فرصت واقعیت ها را بیان خواهد کرد.

تازه ترین نوار صوتی از خوش‌حال سادات،‌ که می‌گوید، به زودترین فرصت واقعیت ها را بیان خواهد کرد.

آسواکانیوز(چهارشنبه/۱۷قوس/۱۴۰۰): خوش‌حال سادات، رییس عمومی تصدی ملی محافظت عامه وزارت داخله حکومت پیشین که در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، وی می‌گوید، که در آینده نزدیک به یک تلویزیون حضور پیدا می‌کند و می‌گوید: «شما که برداشت را ندارین که مه بگویم اشتباه اولی چی بود، همی بد بختی است، کمی جرات پیدا کنید و درک کنید و اشتباهات خود را بگویم که در سالهای اول چی ظلم‌ها صورت گرفت. همانطور که حالی طالبان امروز 99.9 درصد از یک قوم هستند و بالای مردم ظلم می‌کنند. در دوره اول حکومت نیز چنین ظلم شده و تمام شان آمدند و مردمی که حتی لنگی کلان داشت را ما گرفتار میکردیم.»

او می‌گوید، باید جرات پیدا کرد و حقایق را بیان کنیم: «ما عملیات می‌کردیم و 10 کیلو تریاک پیدا نمی‌کردیم گرفتارش می‌کردیم و امریکایی اشخاصی را که در خانه اش یک چره‌ای (تفنگ شکاری) پیدا می‌کرد و می‌گفت که ط‌الب و القاعده است و 20 سال زندانی میشد.»

او طالبان را در این نوار صوتی بی‌ ناموس خطاب می‌کند.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت گفته …