Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / افغانستان / گلبدین حکمتیار در کوه های کابل نشان زنی کرده است
Hikmateyar

گلبدین حکمتیار در کوه های کابل نشان زنی کرده است

گلبدین حکمتیار در کوه های کابل نشان زنی کرده است

در یک ویدیو یا نوار تصویری که روز گذشته در صفحه های رسانه های اجتمای دست به دست میشود نشان میدهد که آقای گلبدین حکمتیار در حال نشان زنی در یکی از کوه های شهر کابل است, این عمل حکمتیار سبب شده است که خیلی از مردم شهر کابل و در کل افغانستان با نظریات و عنوانی های مختلف این ویدئو را باز نشر کرده اند, و نوشته اند که باز حتما طیاری میگیرد دنبال نشان زنی های سال های پسین دوره خانه جنگی دق آورده است.

یکی از هموطن ما نوشته است که اگر نگبتیار انسان میبود و یا هوشیار دوباره به آمدنش به کابل راه اقتصاد را میگرفت و در دل ملت برایش جای پیدا میکرد و اگر فردا هم رایگیری میشد ملت آن وقت اورا میپزیرفتن اما این انسان بجز ویرانی دیگر چیزی ازش ساخته نیست, و یا مثلا شخص دیگری نوشته است که این کار های سبک به همین انسان سبک میزیبد چون قلم خجالت میکشد در دست همچو اشخاص فرومایه ، اینها از میل تف نگ نان خوردن و کسانی که در دوربراش استاده است اصلآ هیچ هستند چون تربیه دست گلبدین شده اند.

همچنین نظریات منفی خیلی زیاد نوشته شده است, معمولا انسان ها به چیزهای زیاد علاقمند اند که در طفولیت و نوجوانی بیشتر با آن سروکار داشته اند و سرگرم شان بوده اند, حکمتیار صاحب هم به دوچیز زیاد سرگرم بوده و هر گهگاهی هوس می کند یکی اسل حه و دیگرش از بین بردن مسلمان های بی دفاع و بی‌گناه.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت گفته …

دیدگاهتان را بنویسید