Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / افغانستان / ‌ خشونت های خانواده گی در افغانستان
Domestic-Violence-afghanistan

‌ خشونت های خانواده گی در افغانستان

‌ خشونت های خانواده گی در افغانستان

خانه که امن ترین مکان برای افرادش است مگر در افغانستان گاهی ناامن ترین مکان است رایج ترین خشونت در خانواده همانا لت کوب و خشونت های فیزیکی است گاهی حال این خشونت ها تا جای میرسد که اعضای بدن را قطع میکنند که باعث معیوب شدن زنها هم گردیده این خشونت ها باعث خراب شدن روح روان میگردد و مانع ترقی وپیشرفت زن دراین اوخر‌تعداد زنان خانه حنا مجبور به ترک خانه ویا فرار از منزل شده اند .نظر به آمار که دیده میشوددمیزان طلاق هم بالا گرفته است.
زنانی زیادی است که علاقمندی بکار ور بیرون از منزل را دارد اما خشونت های که در فامیل جریان دارد مانع پیشرفت این زنان میگرد خشونت جنسی هم یکی دیگر از رایج ترین نوع خشونت است که تعدادی زیادی زنان و دختران را سالانه قربانی میگیرد, در بعضی از نقاط کشور ما شاهد خودسوزی های تعدادی از خانم ها بوده ایم و ناگفته نباید گزاشت اینکه بخاطری سنتی بودن خشونت های زیاد جن سی کتمان میشود خوب گفتیم خود سوزی آیا بنظر تان یک شخص عاقل وبا تفکر چنین عملی را انجام میدهد که نه اما خشونت های که در فامیل جریان دارد تا حدودی اعصاب این طبقه زنان ره خورد میکند که او دست به خود سوزی بزند, پدیده خشونت الیه زن بستگی به شرایط وفرهنگ جامعه دارد قسمی که قبلا گفتیم وابستگی به مسایل سنتی واینکه تاحال ما وارد یک زنده گی مدرن نشده ایم معلوم است که درک کردن یک زن در فامیل سنتی کاریست دشوار.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت گفته …

دیدگاهتان را بنویسید