Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / آموزشی / رقاصه های محفل های زورمندان, قوماندان ها
girls-dancers-afghanistan

رقاصه های محفل های زورمندان, قوماندان ها

رقاصه های محفل های زورمندان, قوماندان ها

اکثر ما و شما شاهد رقصیدن دختر های جوان ۱۶ ساله و ۱۸ ساله در محافل زورمندان و قوماندان ها هستیم, و همیشه با خود شاید فکر کرده باشیم این رقاصه ها بد اخلاق هستند و تمام قهر خود را بالای آنها خالی میکنید که چرا اینها به چنین عمل زشت دس۱ت میزنند, هیچ گاهی فکر نمیکنیم که مقصر اصلی کی ها هستند, و عموما در موضوعات ف_حشا مرد را هیچ گاهی مقصر نمیدانم و فقط دختر بیچاره مقصر است, اما آیا رقصیدن این دختر ها در این محفل ها فکر میکنید که از شوق و ذوق است ؟ اکثر این دخترها دچار مشکلات و بیماری های روانی هستند و از زندگی روزمره خود رنج زیاد میبرند.
شاید بیشتر این دختر ها یتیم باشند و یا در خانه مرد نداشته باشند یک تعداد دیگر شان در سن کم ازدواج نمودند ولی بیوه شدند یا مرد زندگی شان نامرد بوده که متعاد شدند, از این نه بسامانی های آنها زورمندان استفاده نموده مجبور شان میسازند تا پیشه رقاصه گری را در محافل این ها اختیار کنند, و با هوس های شوم آنها تن بدهند, حالا شد بگوید که چرا آنها کارهای ابرو مندانه نمیکنند, همان که گفتند گپ مفت هرکس میزند درست است چون یک دختر ۱۸ ساله که طفل نیز داشته باشد چی کار ابرو مندانه کند و اگر بی سواد باشد چی کند ؟ در این جامه که اکثر مردان آن گرگ صفت هستند, دختر تنها هرکار و جای که برود سرانجام شکر این گرگ صفت ها میشوند.



در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت گفته …

دیدگاهتان را بنویسید