Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / افغانستان / اردو- ارتش / خروج آمریکا از افغانستان تاثیرات منفی بالای نیرو های افغان ندارد
Afghan-commandos

خروج آمریکا از افغانستان تاثیرات منفی بالای نیرو های افغان ندارد

خروج آمریکا از افغانستان تاثیرات منفی بالای نیرو های افغان ندارد

یک سرباز قطعه خاص می‌تواند با یک لشکر دشمن مبارزه کند و با سر بلند به قرارگاه خود برگردد, بدون شک سربازان ما آنچه سوگند کرده اند را در خط‌های نبرد، هر روز ثابت می‌کنند, اینروزها که گپک‌ها از خروج نیروهای خارجی گرم است، من بر عملی شدن آن خوشحالم و از مدت‌ها منتظر رسیدن این روز بودم، حضور نیروهای خارجی در کشور به جز درد سر هیچ تاثیر مثبت روی کار نظامیان کشور و ختم جنگ نداشت/ندارد, برعکس هر روز بدبختی مردم اوج گرفت.
شکی نیست که قهرمانان ما به هدف نهادینه شدن فضای امن و ختم جنگ لباس شیر بر تن کرده اند تا بتوانند زمینه زندگی مسالمت آمیز و عاری از خشونت را به مردم به ارمغان بیاورند, دور از خانه و خانواده در سخت‌ترین شرایط ایستادگی می‌کنند و هر کسی اگر بخواهد آرامش مردم را برهم بزند با گلوله به فرقش می‌کوبند، هیچ گروهی توانایی مبارزه را در مقابل آنها ندارد، چنانچه عملیات‌های اخیری را که در بخش‌های از کشور انجام دادند و تلفات سنگین بر پیکر گروهک طالبان وارد کردند.
طالبانی‌که وابسته به هیچ دینی نیستند، فقط هدف آنها نهادینه کردن وحشت، دهشت و از بین بردن مردم بی‌گناه، اماکن مذهبی، تعلیمی و تاسیسات عام‌المنفعه است و همواره در تلاش هستند که چگونه بتوانند دستور باداران خود را عملی کنند, وطن از ماست و ما بر دفاع از آن آماده هر گونه قربانی هستیم، بر آزادی و استقلالیت آن به هیچ غیر افغانی نیاز نداریم که در کنار ما بیاستند و بر ما منت بگذارند, این‌ جا سر زمین مبارزین و مقاومت‌گراست که شهامت و دلیری مردمانش در مقابل دشمن ثبت تاریخ است، هر کسی‌که دست به اشغال آن زده خاکستر گشته است, بلی, سربازان ما بخش از وجود ما هستند، ما به دید فرشته‌های نجات به آنها می‌نگریم سر نازنین همه مبارزین ما به سلامت و پیروز هر میدان بمانند.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت

کنسرتی که بخاطر کمک به افغانستان دایر شده بود به جـ ـنگ خاتمه یافت گفته …

دیدگاهتان را بنویسید