Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / آموزشی / آیا خفاشها منبع اولیه ویروس کرونا میباشد؟
coronavirus

آیا خفاشها منبع اولیه ویروس کرونا میباشد؟

آیا خفاشها منبع اولیه ویروس کرونا میباشد؟

سازمان جهانی بهداشت گفته که احتمال زیاد دارد که خفاشها منبع اولیه ویروس کرونا باشد و شاید این وایروس در آغاز به حیوانات منتقل شده بوده که انسانها متوجه آن شده باشد خوب این معلومدار‌است که چینی ها علاقه زیاد به حیات وحش دارند و اصلا مهم نیست که گوشت کدام حیوان است فقط آنها به خاطر لذیذ بودن آنرا استفاده میکنند و ناگفته نباید گزاشت که چینی ها دارو های سنی هم میسازند و انها‌به خوردن سوپ خفاش گوشت گربه ‌مارکبرای سرخ شده گوشت خرس‌‌ وحتا شراب را از استخوان ببر آماده کرده میخورند در نقاط فقیر نشین آن موش صحرایی و بعضی از حیوانات دیگر را نیز بخوردن‌ استفاده میکنند, انها در تهیه دارو های مثلا بخاطرعارضه‌ های ناتوانی جنسی التهاب مفاصل ویا نقرس‌ داروها را تهیه میکنن, حال چین بخاطر مقابله شیوع جدید وایروس کرونا خرید فروش جانوران و حیوانات وحشی را بطور موقت ممنوع کرده است.

شیوه ویروس کرونا نقطه عطف در تلاش های جهانی برای پایان دادن به تجارت غیر قانونی حیوانات وحشی ومتاقبا از سلامت عموم باشد گرچه شاید این یک چالش بزرگ باشد اما باید گفت که امکان پزیر است به باور تعداد زیاد سازمان های صحی عامل این مرض خفاش باشد ولی ویروس سارس از طریق گربه وایروس مرس از طریق شتر به انسان منقل شده باشد.

تقریبا یک سال پیش وایروس سارس کرونایی برای اولین بار شناسایی شد ودر این یک سال این وایروس همه گیری جهانی داشت وداکتران‌و دانشمندان توانستن شواهد بسیار زیادی در باره این وایروس گرد آوری نمایند معلومات واطلاعات بیشتری در باره نحوه انتقال ودرمان موثر تر تحقیق وبدست آوردن و امروزه تمام جهان در پی محو این مرض است اما تاحال نتیجه مطلوب بدست نیاورده اند.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

فواید پوست سیب برای سلامتی!

فواید پوست سیب برای سلامتی! یکی از میوه های بسیار خوشمزه سیب است. سیب دارای …

دیدگاهتان را بنویسید