Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / آموزشی / انار – میوه فوق العاده سالم

انار – میوه فوق العاده سالم

انار – میوه فوق العاده سالم

انار به عنوان یک مکمل غذایی به شکل کپسول و همچنین آب انار و کنسانتره آب انار ارائه می شود. گفته می شود این محصولات دارای اثرات معجزه آسایی هستند. گفته می شود که آنها سرطان پروستات و سینه را کند می کنند ، ناراحتی های قلبی عروقی را کاهش می دهند ، فشار خون را کاهش می دهند و دارای اثر ضد التهابی هستند. علاوه بر این ، بلع باید از ایجاد ترومبوز ، آمبولی ریه ، سکته مغزی و حمله قلبی جلوگیری کرده و عفونت ها را دفع کند. انار همچنین در رابطه با سلامت جنسی مردان تبلیغ می شود.

با این حال ، هیچ شواهد علمی واضحی برای توصیه ها کافی نیست. سازمان ایمنی مواد غذایی اروپا وضعیت مطالعه علمی را بررسی کرده است. پس از آن ، نه مواد استخراج شده و نه آب میوه بر سلامت قلب و عروق ، کلسترول خون ، قند خون تأثیر مثبت ندارند. شواهد اثرات مثبت بر قدرت و اثرات آنتی اکسیدانی نیز اثبات نشده است. مطالعات اخیر نشان می دهد که نوشیدن منظم آب انار می تواند تا حدی فشار خون بالا را کاهش دهد. چیزی مشابه قبلاً برای آب پرتقال نشان داده شده است.

مصرف انار به عنوان یک میوه و آب به طور کلی بی خطر تلقی می شود. در مقابل ، هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است که آیا این مورد در مورد اجزای انار جدا شده پس از مصرف طولانی مدت نیز صدق می کند یا خیر.

گزارشات موردی نشان می دهد که آب انار و برخی از داروها می توانند مشابه آب گریپ فروت تداخل داشته باشند. با مهار آنزیم هایی که مواد فعال در روده و کبد را تجزیه می کنند ، برخی از داروها (به عنوان مثال سیلدنافیل (ویاگرا) و داروهای ضد انعقاد با ترکیبات فعال فنپروکومون / وارفارین) به آرامی در بدن تجزیه می شوند و ممکن است تا میزان سمی (سمی) تجمع پیدا کنند. ) میزان. اگر همزمان با دارو از آب انار یا مکمل های غذایی حاوی انار استفاده می کنید ، باید با پزشک خود مشورت کنید تا از این طریق مطمئن شوید.

آب انار ، اما به ویژه مکمل های غذایی به شکل کنسانتره و پودر ، بیشتر در اینترنت به فروش می رسد. در برخی موارد ، تقلب در درجه بالایی از آب انار گزارش شده است. از میوه های خارجی مانند انگور ، گیلاس و سیب و همچنین رنگ مصنوعی ، شکر و اسیدها استفاده می شود. علاوه بر این ، پیشنهادات کنسانتره رقیق شده به عنوان غیر کنسانتره مشاهده شد. در هر صورت به مقدار انار موجود در محصول توجه کنید. اطلاعات را در لیست مواد تشکیل دهنده پیدا خواهید کرد. اگر این مورد وجود ندارد ، انار فقط به عنوان طعم دهنده در مقادیر کم استفاده می شود.

انار از غرب به آسیای مرکزی می آید و در آب و هوای گرمسیری تا نیمه گرمسیری رشد می کند, امروزه در منطقه مدیترانه ، به ویژه در ترکیه نیز کشت می شود, از میوه های کاذب شبیه به سیب و قرمز رنگ ، فقط مغزها (دانه ها) قرمز قرمز ، گوشتی و روکش دار خورده می شوند, بسته به تنوع ، اینها رایحه ای شیرین یا ترش دارند, پوست و گوشت رنگ روشن تلخ و غیرقابل خوردن هستند, انار بین اکتبر و ژانویه برداشت می شود, میوه ها پس از برداشت نمی رسند, برای مکمل های غذایی ، آب دانه ها غلیظ یا تخمیر شده و در یخ خشک می شوند,

مواد تشکیل دهنده انار چیست؟
علاوه بر مواد معدنی پتاسیم ، کلسیم ، آهن و فسفر ، مواد تشکیل دهنده انار همچنین شامل ویتامین C و B و اسید فولیک است, در مقایسه با مقدار موجود در پرتقال (تقریباً 70 میلی گرم) ، انار مقدار کمی ویتامین C در 100 گرم با تقریباً 7 میلی گرم دارد, همچنین باید به محتوای بالای پلی فنول های به اصطلاح اشاره کرد, پلی فنول ها رنگدانه های ثانویه گیاهی هستند, میوه های بسیار رنگی مانند بلوبری یا انار نشان دهنده نسبت بالاتری از این مواد خاص است که دارای اثر آنتی اکسیدانی هستند, سایر اجزای آنتی اکسیدانی عبارتند از اسید الاژیک و پانیکالاژین / پونیکالاژن,

محصولات انار ممکن است به مواد مضر آلوده شوند
دفتر تحقیقات شیمیایی و دامپزشکی اشتوتگارت گزارشی در مورد بقایا و آلاینده های میوه های تازه حاصل از کشت معمولی در سال 2016 منتشر کرد, گروه میوه های عجیب و غریب ، که شامل انار نیز می شود ، بیشترین میزان شکایت را داشته است, 19 مورد از 175 نمونه مورد بررسی بقایای بیش از حداکثر مقدار تعیین شده را نشان دادند, انارهای ترکیه قابل مشاهده بودند, به طور خاص ، از حداکثر سطوح آفت کش های استامیپرید ، فوزتیل ، سیفلوترین ، سیپردینیل و پروکلراز بیشتر شد,

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

فواید هندوانه برای سلامتی!

فواید هندوانه برای سلامتی! هندوانه میوه ای بسیار جالب ، شیرین و آبدار است. هندوانه …

دیدگاهتان را بنویسید