Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / آموزشی / تعریق زیاد و درمان های خانگی

تعریق زیاد و درمان های خانگی

تعریق زیاد و درمان های خانگی

از نظر پزشکی ، از هایپرهیدروز معمولاً برای پوشاندن دهان ، پاها و زیر بغل و سایر مناطقی که غدد بزاقی بیش از حد تحریک می شوند ، استفاده می شود. تعریق بیش از حد یک بیماری پزشکی است ، اما گاهی اوقات به دلیل اختلالات هورمونی ایجاد می شود ، اما گاهی اوقات به دلیل تعریق زیاد ایجاد می شود. در صورت تعریق زیاد ، درمان های خانگی زیر را انجام دهید و توصیه ها را دنبال کنید. یا با پزشک مشورت کنید!

ابتدا از صابون ضد عفونی کننده استفاده کنید و حمام کنید ، روزانه استحمام کنید و از صابون ضد عفونی کننده استفاده کنید.

دوم: لیمو و جوش شیرین ، دومین درمان خانگی برای جلوگیری از زخم های دهان ، استفاده ترکیبی از لیمو و جوش شیرین است. این نسخه برای جلوگیری از سرفه بسیار مثر است ، اما به ویژه در رفع تعریق و بوی بد دهان در ناحیه زیر بغل بسیار مثر است. استفاده از این نسخه نه تنها از تعریق جلوگیری می کند بلکه بوی خاصی را نیز در بدن ایجاد می کند. یک دستورالعمل مانند این تهیه کنید و از شر بو و بوی بدن خلاص شوید: یک لیمو را از وسط برش دهید و جوش شیرین را روی یک قطعه آب بمالید ، سپس یک قطعه لیمو را روی دهان یا ناحیه زیر بغل مالید. عرق و بو را از بین ببرد.

سوم: لباسهای بزرگ / دو نفره نپوشید ، اگر در ورزش یا آفتاب کار هستید ، باید لباسهای نازک و سفید بپوشید. برای جلوگیری از عبور پوست از دهان ، لباس ضخیم و حجیم نپوشید و در نهایت دهان خشک می شود و باعث بوی بد پوست می شود. به جای پوشیدن لباس بزرگ ، از لباس ابریشمی و نخی نازک استفاده کنید. همچنین برای پوشاندن پاها از جوراب های نازک استفاده کنید.

چهارم: آب سیب و سرکه ، این داروی خانگی یکی از بهترین راه های خلاص شدن از شر عرق است. یک قاشق غذاخوری آب سیب و یک قاشق غذاخوری سرکه برداشته و آن را با یک لیوان آب مخلوط کنید. و سه بار در روز از آن استفاده کنید. این روش درمانی برای کسانی که بسیار چاق و از گرما و عرق خسته شده اند بسیار مثر است.

5. غذاهای پرادویه نخورید ، الکل نخورید ، نوشیدنی های گرم مانند قهوه یا چای ننوشید زیرا باعث تعریق می شود.

ششم: آلوئه ورا ، آلوئه ورا در جذب آب بدن بسیار موثر است. یک برگ را از وسط ببرید و لبه ها ، لبه ها و زیر بغل ها را روی ناحیه دهان بمالید. وقتی سیب زمینی ها را مالیدید ، جوش شیرین اضافه کنید.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

فواید پوست سیب برای سلامتی!

فواید پوست سیب برای سلامتی! یکی از میوه های بسیار خوشمزه سیب است. سیب دارای …

دیدگاهتان را بنویسید