Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / صحت و سلامتی /   فواید شگفت انگیز سیب برای سلامتی

  فواید شگفت انگیز سیب برای سلامتی

  فواید شگفت انگیز سیب برای سلامتی

آیا از فواید سیب برای سلامتی دقیق می دانید؟

برای شما لازم نیست که پزشک باشید و از تمام فواید سیب برای سلامتی آگاه باشید. شما می توانید سیب های پوستی بخورید زیرا این پوست های سیب فوایدی نیز برای سلامتی دارند.فواید خوردن سیب بسیار زیاد نیست اما ما در اینجا شما را دسته بندی کرده ایم. در آن سال ، USDA بیش از هفت ماده غذایی با بالاترین سطح آنتی اکسیدان را مقایسه کرد و به ترتیب دو نوع سیب را به ترتیب دوازدهم و سیزدهم قرار داد. آنتی اکسیدان ها ترکیبات ضد التهابی هستند. دانشمندان بر این باورند که این ترکیبات آسیب های ناشی از اکسیداسیون به سلول ها را ترمیم می کنند. سیب ها نیز پر از فیبر به نام پکتین هستند که حدود 4 گرم یک سیب متوسط ​​است.
سفید کننده و بهداشت دندان سیب جایگزین مسواک نمی شود اما کاهش جویدن سیب میزان باکتری های دهان را کاهش می دهد و از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند. و این تنها چیزی است که می تواند باعث پوسیدگی دندان شود ، شما را در برابر آلزایمر محافظت کند ، یک مطالعه در مورد فواید سیب نشان می دهد که آب سیب می تواند آلزایمر را دور نگه دارد و از پیری زودرس مغز جلوگیری کند. آزمایشاتی که روی موش ها انجام شد ، میزان انتقال دهنده عصبی بالاتر بود که چندین برابر بهتر از رژیم غذایی طبیعی بود.
از ما در برابر پارکینسون محافظت می کند ، تحقیقات نشان داده است افرادی که میوه های پر فیبر مصرف می کنند ممکن است در برابر بیماری پارکینسون محافظت کنند. پارکینسون بیماری است که در آن سلول های عصبی تجزیه می شوند.

از سرطان جلوگیری می کند انجمن دانشمندان آمریکا دریافته است که فلاونولهای موجود در سیب می توانند خطر ابتلا به سرطان معده را تا 23 درصد کاهش دهند. محققان دانشگاه کرنل تتروپنوئیدهای موجود در پوست سیب را پیدا کرده اند که به شدت در برابر سلول های سرطانی مانند سلول های سرطانی معده ، روده بزرگ ، کبد و پستان مقاوم است. همزمان ، موسسه ملی سرطان در ایالات متحده مقادیر بیشتری فیبر را برای کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ توصیه کرده است.

از دیابت جلوگیری می کند: زنانی که سیب می خورند ، حتی اگر فقط یک بار در روز باشد ، 28٪ کمتر از زنانی که سیب نمی خورند به دلیل داشتن فیبر ، احتمال دیابت دارند. حاوی محلول ها ، کلسترول را کاهش می دهد محلول های فیبر موجود در سیب با ترکیب می شود چربی در کلمات به معنی کاهش کلسترول و سلامتی شما است.
. برای داشتن قلب سالم

مطالعات نشان داده است که محلولهای با فیبر بالا باعث کاهش تشکیل دیواره های کلسترول در رگها می شوند و منجر به کاهش جریان خون در قلب هنگام تشکیل پلاک در رگهای بدن می شوند.

از تشکیل سنگ صفرا جلوگیری می کند: یکی از فواید سیب ، باز شدن چشم است. در مورد صفرا ، وقتی کلسترول به شکل مایع باقی می ماند ، به خصوص در افراد چاق جامد می شود ، برای جلوگیری از این بیماری ، پزشکان غذاهای با فیبر بالا (سیب و پوست) را برای کاهش کلسترول بدن توصیه می کنند ، شما کنترل می کنید.
اسهال و یبوست را برطرف کنید: چه بیشتر به دستشویی بروید و چه کمتر ، فیبر موجود در سیب می تواند آن را کنترل کند. فیبر می تواند آب را از کلمات بزرگی که دو چیز را جابجا می کند یا آب اضافی را جذب می کند تا سرعت کلمات شما را کاهش دهد ، از بین می برد. از بواسیر جلوگیری می کند بواسیر شریان هایی در راست روده هستند که کشنده نیستند اما این یک بیماری بسیار دردناک است. در اثر فشار زیاد به سیب می تواند از این بیماری جلوگیری کند.

کنترل وزن: یکی از فواید سیب برای سلامتی این است که بیشتر افراد به آن نیاز دارند ، بیشتر افراد دارای اضافه وزن هستند که منجر به اضافه وزن منجر به بیماری های قلبی ، سکته ، فشار خون بالا ، دیابت می شود. برای کنترل وزن ، پزشکان رژیم پر فیبر را توصیه می کنند. غذاهای سرشار از فیبر مانند سیب می توانند کالری بدن شما را بدون رژیم گرفتن کنترل کنند.

از کبد در برابر سموم محافظت می کند: کبد بدن شما را از سموم پاک می کند که خوشبختانه سیب می تواند از کبد شما در برابر این سموم محافظت کند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.سیب های قرمز حاوی یک آنتی اکسیدان به نام کورستین هستند. تحقیقات اخیر نشان می دهد کورتیزون می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند ، به ویژه هنگامی که تحت فشار عصبی شدید.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

فواید هندوانه برای سلامتی!

فواید هندوانه برای سلامتی! هندوانه میوه ای بسیار جالب ، شیرین و آبدار است. هندوانه …

دیدگاهتان را بنویسید