Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / آموزشی / برای جلوگیری از بوی بد دهان چه کاری می توانید انجام دهید؟

برای جلوگیری از بوی بد دهان چه کاری می توانید انجام دهید؟

برای جلوگیری از بوی بد دهان چه کاری می توانید انجام دهید؟

برخی از افراد بیشتر از بوی بد دهان رنج می برند. این یکی از مشکلاتی است که اکثر مردم در مقابل دیگران احساس شرم می کنند و توانایی صحبت در جمع را ندارند. برای پایان دادن به این مشکل چه کاری می توان انجام داد؟ بسیاری از افراد برای درمان این مشکل از روش های مختلفی مانند آدامس ، دهان شویه و . استفاده می کنند. اما بوی بد دهان مداوم چیزی است که هرگز نباید از آن غافل شد. این به این دلیل است که نشان می دهد سلامتی شما مشکلی دارد و بوی بد دهان سومین مشکل شایع دهان و ریه است که افراد به دلیل آن به دندانپزشک مراجعه می کنند. در این مقاله روش هایی را که می توانند باعث بوی بد دهان شما شوند را به شما نشان خواهیم داد.

اول: غذاهایی که می خورید اگر غذای شما حاوی مواد تند و تند است. باعث بوی بد دهان می شود گرسنگی و پیاز همچنین باعث بوی بد دهان می شوند. اگر جلسه مهمی با گروه ، یا کسی دارید و از بوی بد دهان رنج می برید ، از غذاهای پرادویه استفاده نکنید. پس از افطار ، نانا (نعنا ، گردو) را تا روز قبل در دهان خود بجوید.

دوم: خشکی دهان علت مهم بوی بد دهان خشکی دهان است. رطوبت دهان را مرطوب نگه داشته و میکروب های موجود در دهان را که باعث بوی بد دهان می شوند از بین می برد. برخی از مواردی که باعث خشکی دهان می شود ، نوعی دارو است که در نتیجه استفاده از آن باعث خشکی دهان می شود. مانند داروهای ضد افسردگی.
برای افطار ، پس از افطار مقدار زیادی آب بنوشید و آدامس بجوید.
سوم: استفاده از براونی و سیگار
روزه داران پس از افطار به سرعت سیگار کشیدن براونی و سیگار می شتابند, آنها بعد از افطار زیاد از نسوار و سیگار استفاده می کنند. به همین دلیل است که بوی بد دهان با آن ارتباط دارد چهارم: نادیده گرفتن بهداشت دهان چند بار بعد از افطار در روزه داری دندان های خود را مسواک می زنید؟ در دوره بین روزه گرفتن و روزه داری باید حداقل دو بار دندانهای خود را با کرم فلوراید مسواک بزنید.

پنجم: مشکلات مربوط به معده, مواد غذایی ابتدا قبل از ورود به سیستم هضم در دهان متوقف می شوند. افرادی که دارای محتوای معده تا مری هستند ، ناراحتی معده دارند که باعث بوی بد دهان می شود. برای درمان این مشکل از زنجبیل و نعنا استفاده کنید. این بوی بد دهان را از بین می برد و مشکلات مربوط به معده را نیز برطرف می کند.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

تعریق زیاد و درمان های خانگی

تعریق زیاد و درمان های خانگی از نظر پزشکی ، از هایپرهیدروز معمولاً برای پوشاندن …

دیدگاهتان را بنویسید