Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / صحت و سلامتی / نه نوع غذا که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند

نه نوع غذا که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند

نه نوع غذا که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند

متابولیسم خوب برای داشتن یک وزن متعادل ضروری است ، رژیم غذایی شما نقش بسیار مهمی در ساختار بدن شما دارد. بنابراین باید در مورد آنچه می خورید دقیق تر باشید. برخی از مواد غذایی وجود دارند که به تنظیم سوخت و ساز بدن کمک می کنند و همچنین به کاهش وزن کمک می کنند. و وقتی برای داشتن ترکیب خوب بدن خوب غذا می خورید ، برای سلامتی نیز کار کرده اید. اگر می خواهید شیوه زندگی خود را تغییر دهید ، این مقاله را در مورد این نه نوع ماده غذایی بخوانید که به شما کمک می کند ساختار بدن و وزن کم کنید.

چای سبز ، مطالعات نشان داده است که نوشیدنی های کافئین دار می توانند به کاهش وزن در افراد کمک کنند. چای سرشار از کافئین است, یک مطالعه 6 ساله نشان داده است که نوشیدن چای سبز باعث بهبود متابولیسم در خانم های چاق می شود. ماده دیگری در چای سبز به نام کاتچین وجود دارد که به تقویت متابولیسم نیز کمک می کند.

زنجبیل ، زنجبیل نیز در لیست غذاهای کاهش وزن قرار دارد. در زنجبیل ترکیبی به نام شوگل وجود دارد که توانایی جلوگیری از پسوریازیس را دارد. زنجبیل می تواند سلول های معده را تقویت کرده و ترشح انسولین را افزایش دهد ، که می تواند متابولیسم را افزایش دهد.

غلات ، غلات گروهی از غلات هستند که شامل لوبیا ، نخود فرنگی و قارچ هستند,غلات دارای پروتئین زیادی هستند که می توانند نقش بسیار مهمی در متابولیسم انسان داشته باشند. غلات همچنین به فرد کمک می کنند تا احساس بهتری داشته باشد ، به این معنی که می تواند در تقویت اعصاب نیز نقش داشته باشد. یک مطالعه 7 ساله نشان داده است که استفاده از غلات با پروتئین بالا می تواند با بهبود و کنترل رژیم غذایی منجر به کاهش وزن در افراد چاق یا چاق شود.
تلخی می تواند کاتالیزوری برای حفظ میزان متابولیسم باشد. ماده موجود در کدو تنبل ، مشابه کپسایسین در شیمی ، می گوید که می تواند به سوخت و ساز بدن کمک کرده و کالری ، انرژی و چربی بیشتری بسوزاند. مطالعات نشان داده است که کپسایسین روزانه تا پنجاه کالری می سوزاند. این ماده که در تلخ یافت می شود ، به عنوان مهار کننده اشتها نیز شناخته می شود که نقش مثبتی در کاهش وزن دارد. همچنین سلامت و طول عمر شما را تضمین می کند.

روغن کپرا منبع خوبی از روغن مس است که به آن اسید سه حلقه ای با زنجیره متوسط ​​نیز گفته می شود. این ماده به جای ذخیره شدن در بدن مصرف می شود ثابت شده است که این نوع چربی در کاهش وزن موثرتر از تری گلیسیریدهای با زنجیره بلند است.

شنبلیله غذای خوبی برای مصرف متابولیسم است. زیرا رازیانه حاوی ید است. ید برای هورمون تیروئید و غده تیروئید ضروری است. غده تیروئید در بسیاری از مناطق نقش مهمی دارد ، اولین عملکرد آن تنظیم متابولیسم است. ماده دیگر موجود در چربی ها ، فوكوكسانتین است كه مسئول سوزاندن كالری است.

کاکائو ، کاکائو نقش مهمی در روند متالورژی بازی می کند. مطالعات نشان می دهد که کاکائو انرژی لازم برای مصرف بدن را فراهم می کند. کاکائو مقداری از انرژی تولید شده توسط بدن را به انرژی مصرفی تبدیل می کند.

آب سیب ، مطالعات روی موش ها نشان داده است که آب سیب می تواند آنزیم را تنظیم کند که مسئول مهار انرژی ذخیره شده و سوزاندن بیشتر آن است, چاقی شکمی و چاقی کبدی نیز با این سرکه قابل کنترل است.

آب ، باور کنید یا نکنید ، آب سرعت متابولیسم شما را کند می کند ، اما فقط برای مدت کوتاهی. نوشیدن آب در نهایت سوخت و ساز بدن شما را 2-3٪ افزایش می دهد, این زمانی است که آب بدن گرم می شود و متابولیسم بدن نیز افزایش می یابد. زیرا بدن کالری زیادی می سوزاند.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

فواید هندوانه برای سلامتی!

فواید هندوانه برای سلامتی! هندوانه میوه ای بسیار جالب ، شیرین و آبدار است. هندوانه …

دیدگاهتان را بنویسید