Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / آموزشی / ده بیماری که بر شخصیت شما تأثیر می گذارد
depressed

ده بیماری که بر شخصیت شما تأثیر می گذارد

ده بیماری که بر شخصیت شما تأثیر می گذارد

شخصیت متشکل از اعمال ، عادت ها ، نحوه تفکر و عکس العمل هایی است که شما نسبت به دنیای پیرامون خود ایجاد می کنید ، اگرچه شخصیت بسته به تجربیات ، یادگیری و شرایط تغییر می کند ، اما کاستی هایی نیز وجود دارد همچنین می تواند بر شخصیت شما تأثیر منفی بگذارد.

آلزایمر: آلزایمر: این بیماری بر حافظه ، تصمیم گیری و تفکر تأثیر منفی می گذارد. در ابتدا ممکن است دچار اضطراب شوید ، با گذشت زمان ممکن است بر شخصیت شما تأثیر بیشتری بگذارد. تغییر دهید ، یا شخصی را که قبلاً بسیار محتاط و محتاط بود راحت کنید

دوم – زوال عقل و درد جسمی: ​​زوال عقل و درد جسمی هم از جنبه جسمی و هم از نظر روانی و روانی تأثیر منفی دارند و علاقه از بین می رود.

پارکینسون: پارکینسون باعث صحبت پارکینسون در هنگام راه رفتن می شود ، خواب و فکر را مختل می کند و پارکینسون بر خواب و تفکر تأثیر منفی می گذارد.

هانتینگتون: فرد مبتلا به این بیماری با این بیماری متولد می شود اما بعد از 30 یا 40 سال خود را نشان می دهد.

پنجم – بیماری ام اس: این نوع بیماری به مغز ، نخاع و سیستم ایمنی بدن حمله می کند و باعث ایجاد احساس غیر طبیعی خوشبختی در فرد آلوده می شود. این نوع بیماری گاهی به خودی خود باعث خنده یا گریه ناگهانی می شود و کنترل از بین می رود.

تیروئید: این نوع بیماری هورمون های بدن را افزایش می دهد که به بدن می گویند خیلی سریع یا خیلی آهسته کار کند. اگر غده تیروئید بیش از حد هورمون تولید کند ، بدن سعی می کند همه کارهایی را که می تواند باعث اضطراب شود انجام دهد ، اما اگر غده تولید کم کند سطح هورمون باعث ایجاد گیجی و گیجی می شود.

تومور مغز هفتم: وقتی تومور در مغز ایجاد می شود ، نوسانات انسانی ایجاد می شود و منجر به شکل گیری افکار پارانوئید می شود.

هشتم – آسیب مغزی: وقتی فردی به شدت به سرش ضربه می زند ، شخصیت وی با گذشت زمان تغییر می کند. در یک موقعیت جدی ، فرد بسیار متفاوت به نظر می رسد. ممکن است به گونه ای رفتار کند و صحبت کند که قبلاً هرگز نکرده باشد. از او شنیده شده است .

نهم – افسردگی: این بیماری طرز فکر ما در مورد جهان را تغییر می دهد. این بیماری با زن و مرد متفاوت است. زنان اغلب احساس بی ارزشی ، ناراحتی و گناه می کنند ، اما افراد مبتلا به این بیماری از خستگی ، تحریک پذیری و احساس عصبانیت رنج می برند.

اختلال دو قطبی دهم: افراد مبتلا به این بیماری که خوشحال می شوند وقتی پر از انرژی هستند و زیاد صحبت می کنند خطرات زیادی را به جان می خرند اما وقتی غمگین هستند احساس ناتوانی و بی ارزشی می کنند. گاهی اوقات امکان ابتلا به این بیماری وجود دارد. افراد مبتلا به هر دو مبتلا هستند شرایط فوق

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

تعریق زیاد و درمان های خانگی

تعریق زیاد و درمان های خانگی از نظر پزشکی ، از هایپرهیدروز معمولاً برای پوشاندن …

دیدگاهتان را بنویسید