Cookie Consent by PrivacyPolicies.com
صفحه نخست / آموزشی / هشت نوشیدنی که معده شما را کاهش می دهد
loose-belly-wieght

هشت نوشیدنی که معده شما را کاهش می دهد

هشت نوشیدنی که معده شما را کاهش می دهد

اگرچه کار کاهش وزن کمی دشوار است ، اما هنوز هم ممکن است. در این مقاله مایعاتی را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانند به کاهش یا کاهش وزن کمک کنند.

اول – آب خیار: برای بهبود طعم آب خیار ، مقدار کمی آب لیموی تازه و مقدار کمی لب تازه به آن اضافه کنید ، این مخلوط را هر شب قبل از خواب به مدت یک ماه بنوشید و اشتهای کافی دریافت کنید شاهد کاهش آن باشید.

دوم – آب لیمو و خیار: برای آب میوه های خوشمزه می توانید دو آب خیار ، یک آب مالت ، چند برگ نعناع ، یک کوزه آب اضافه کنید و در صورت تمایل هر شب قبل از خواب مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید نوشیدنی بخورید.

سوم – گشنیز و خیار: این آب دارای خواص آنتی اکسیدانی است و همچنین می تواند به بدن در سوزاندن چربی های اضافی کمک کند.یک خیار ، یک لیوان گشنیز ، نصف فنجان آب لیمو را مخلوط کنید ، مقدار کمی آهک تازه خرد کرده و یک قاشق غذاخوری آلوئه را مخلوط کنید با آن آب ورا بنوشید و آن را بنوشید.

چهارم – چای لب: طبق مقاله منتشر شده توسط آکادمی علوم نیویورک ، لب ها خواص دارویی زیادی دارند. لب ها بهترین درمان در برابر چاقی است.
برای بهبود طعم و مزه مقدار کمی آب لیموی تازه ، مقدار کمی رژ لب و مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید و هر شب آن را بنوشید.

پنجم : آب آناناس: آناناس می تواند به کاهش وزن شما کمک کند غذاهای غنی از فیبر می تواند احساس بی حالی در شما ایجاد کند بسیار ساده: قبل از خواب و اگر دوست دارید یک لیوان آب آناناس بنوشید و برش های لیمو تازه را نیز به آن اضافه کنید.

ششم – توت فرنگی ، لیمو و نعناع: مواد موجود در تمشک می توانند هورمون های اشتهای شما را کنترل کنند ، بنابراین یک آب لیمو برداشته و چند تکه پوست لیمو به آن اضافه کنید. برگ های نعناع را اضافه کنید ، در آخر پوست لیمو و مقدار کمی عسل اضافه کنید. مخلوط شده و هم بزنید ، سپس شاهد کاهش میزان چربی خواهید بود.

هفتم – چای سبز: ترکیب چای سبز بسیار پیچیده است اما محققان در هر مطالعه ذکر کردند که چای برای بدن مفید است ، ترکیب موجود در چای حاوی مقادیر زیادی کافئین و EGCG است که می تواند نقش مهمی در کاهش وزن داشته باشد.

هشتم – گریپ فروت و دارچین: گریپ فروت باعث تسریع در متابولیسم بدن می شود ، برای این دستور ، گریپ فروت و چند قطعه دارچین را روی آتش نرم قرار دهید تا خوب بجوشد ، پس از خنک شدن ، کمی آب گریپ فروت و دارچین به آن اضافه کنید. چند قطعه ، اگر دوست دارید می توانید نعناع و عسل نیز اضافه کنید.

در باره AfghanPassion.com

به وب سایت, بزرگترین و مشهورترین شبکه اجتماعی افغانستان Afghanistan My Passion در فیسبوک خوش آمدید. برای تبلیغات و ارسال مطالب از مینو های سایت کار بگیرید و معلومات حاصل کنید. با سپاس فراوان تیم:

جالب است بخوانید

تعریق زیاد و درمان های خانگی

تعریق زیاد و درمان های خانگی از نظر پزشکی ، از هایپرهیدروز معمولاً برای پوشاندن …

دیدگاهتان را بنویسید